phone-2
ساعت کاری ایمن درب شرق
address-ind

همه چیز در مورد درب ضد حریق دست دوم

درب ضد حریق دست دوم

لیست عنوان مطالب

باید دقت داشت که درب ضد حریق دست دوم دارای معایبی است و استفاده از آن به دلیل قرار گیری در محل های حساس دارای خطر و ریسک فراوانی می باشد و اگر فرد یا شرکتی مبادرت به انجام این کار کند حتماً دچار خسارت خواهد شد زیرا این کالا اجزایی دارد که پس از باز شدن حالت اولیه خود را از دست خواهند داد مانند بازوی آهسته بند، نوار دودبند، دستگیره آنتی پنیک، ریگلاژ درست درب برای بسته شدن کامل بدون وجود درز که این اجزا پس از باز شدن باید حتماً با نسخه اصل و نو جایگزین شود تا عملکرد صحیح خود را در حوادث حفظ نموده و هنگام بازدید سازمان آتش نشانی مورد تایید آنان نیز واقع شود.

 

فروش درب ضد حریق دست دوم

هنگام جستجوی درب ضد حریق دست دوم در گوگل اکثر شرکت های معتبر به هیچ عنوان چنین کالایی را ندارند بلکه در اکثر نتایج جستجو به کلمه درب ضد سرقت دست دوم می رسید. اما چرا هنگام جستجوی درب ضد حریق دست دوم، شرکتهای فراوانی لیست می شوند ؟
زیرا گوگل یک هوش مصنوعی است و هیچگاه به شما نخواهد گفت چنین چیزی وجود ندارد بلکه کلمات موجود در یک وبسایت را بررسی نموده و سپس نتیجه را از تلفیق دو یا چند کلمه به ما نشان می دهد، یعنی در زمان جستجوی درب ضد حریق دست دوم هوش مصنوعی گوگل به سراغ وبسایت هایی می رود که هم درب ضد حریق دارند و هم درب ضد سرقت دست دوم بنابراین هم کلمه درب ضد حریق در وبسایت ها موجود است و هم کلمه دست دوم که مربوط به درب ضد سرقت آنهاست ! و به همین سادگی ما را گمراه می کند.

 

درب ضد حریق دست دوم در سایت های معتبر

برای جلوگیری از اتلاف وقت شما خواننده محترم نتایج جستجوی درب ضد حریق دست دوم در سایت های معتبر را نیز مورد بررسی قرار دادیم که در ادامه به سمع و نظرتان خواهد رسید :

 

درب ضد حریق دست دوم در دیجی کالا

درب ضد حریق دست دوم در دیجی کالا

در داخل فروشگاه دیجی کالا اقدام به جستجوی درب ضد حریق دست دوم نمودیم اما همانطور که در تصویر مشاهده می کنید نتایج به هیچ عنوان همخوانی نداشتند، حتی یک مورد هم در این خصوص کالایی یافت نشد از طرفی داخل گوگل نیز کلمه درب ضد حریق دست دوم در دیجی کالا را جستجو کردیم ولی صرفاً سه لینک اول متعلق به دیجی کالا بود که هیچکدام نشانه ای از دست دوم بودن را نداشتند.

لینک مستقیم نتیجه جستجوی کلمه درب ضد حریق دست دوم در دیجی کلا

 

درب ضد حریق دست دوم در ترب

درب ضد حریق دست دوم در ترب

کلمه درب ضد حریق دست دوم در ترب را نیز جستجو کردیم اما همانطور که در تصویر می بینید به هیچ عنوان نام و نشانی از این کالای ایمن و حساس بصورت دست دوم در این وبسایت یافت نشد همچنین اقدام به جستجوی همین کلمه در گوگل نمودیم اما اثر و نشانی از وجود درب ضد حریق دست دوم در یافته های گوگل که متعلق به وبسایت ترب باشد یافت نشد.

لینک مستقیم نتیجه جستجوی کلمه درب ضد حریق دست دوم در ترب

 

درب ضد حریق دست دوم دیوار

درب ضد حریق دست دوم دیوار

به سراغ سایت دیوار رفتیم و کلمه درب ضد حریق دست دوم را در دیوار نیز جستجو نمودیم و به دلیل الزام در انتخاب شهر این کار را در چندین شهر تکرار کردیم از جمله تهران بزرگ اما پاسخ دیوار به ما در تصویر موجود است نتیجه ای یافت نشد همچنین این عمل را در وبسایت گوگل با قراردادن کلمه دیوار در کنار درب ضد حریق تکرار نمودیم ولی باز هم در نتایج حاصل شده هیچ اثر و نشانی از آن یافت نشد

لینک مستقیم نتیجه جستجوی کلمه درب ضد حریق دست دوم در دیوار 

 

درب ضد حریق دست دوم شیپور

درب ضد حریق دست دوم شیپور

در انتها وارد سایت شیپور شدیم و همانگونه که در تصویر مشاهده می کنید با جستجوی درب ضد حریق دست دوم تنها به نتیجه درب ضد سرقت دست دوم رسیدیم بدین معنی که درب ضد حریق دست دوم در شیپور نیز وجود نداشت برای اطمینان بیشتر کلمه مورد نظر را در گوگل نیز سرچ کردیم و مانند دفعات قبل هیچ نام و نشانی از دست دوم بودن درب ضد حریق در این وبسایت وجود نداشت.

لینک مستقیم نتیجه جستجوی کلمه درب ضد حریق دست دوم در شیپور

 

درب ضد حریق ارزان قیمت

طبق قوانین سازمان آتش نشانی درب ضد حریق باید دارای استانداردهای لازم برای استفاده در محل های حساس باشد زیرا این کالا با جان و مال مردم سر و کار دارد بنابراین در هنگام جستجوی کلمه درب ضد حریق ارزان قیمت نیز وبسایت های بسیاری در صفحه اول گوگل لیست می شوند که دارای قیمت های مشابه با شرکت های دیگر هستند و تفاوت چشمگیری در ارزان بودن آنها نیست.
باید در نظر داشت اگر قیمت درب ضد حریق ارزان تر از رقبا باشد تنها چیزی که به ذهن خطور می کند استفاده از متریال و مواد اولیه ارزان تر است و فروشندگان برای توجیه آن باید بطور شفاف بیان کنند چه جنسی استفاده کرده اند! چون همانگونه که گفتیم متریال درب ضد حریق را نمی توان بدون در نظر گرفتن استانداردهای سازمان آتش نشانی استفاده نمود.

 

نتیجه گیری

همانطور که از جستجو در صحت سنجی مقاله حاضر دقت نمودید درب ضد حریق دست دوم وجود خارجی ندارد و اگر شرکتی مبادرت به فروش آن نماید مطمئناً عواقب ناگوار آن متوجه خریدار و خود فروشنده نیز خواهد بود زیرا برخلاف بسیاری از درب های موجود در بازار اختصاصاً این کالا نیاز به نظارت های دوره ای و تاییدیه سازمان آتش نشانی برای نصب دارد و در صورت اقدام به خرید آن هرگونه عواقب ناشی از حوادث غیر مترقبه متوجه خریداری خواهد بود که دقت کافی در انتخاب خود ننموده است.

 

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
میانگین امتیاز 5 (از 1 نظر)
سوال و دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *