phone-2
ساعت کاری ایمن درب شرق
address-ind

اطفای حریق کارگاه چوب بری در شیراز

لیست عنوان مطالب

 

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی عیدی پور گفت: در ساعت ۱۴:۵۵ ظهر سه شنبه ۲۸ شهریور ماه طی تماس با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بلافاصله تیم‌های عملیاتی ایستگاه‌های ۱۲، ۱۹ و ۹ به همراه چهار خودروی اطفای سنگین و نیمه سنگین و ۱۶ آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: حریق مربوط به سوله ۲۰۰ متری کارگاه چوب و ام دی اف بود.

عیدی پور با بیان اینکه آتش سوزی با سرعت عمل آتش نشانان قبل از سرایت به کارگاه‌ها و سوله‌های اطراف اطفا شد، در تشریح جزئیات این حادثه اضافه کرد: این حریق در یک سوله ۲۰۰ متر مربعی با کاربری، تولید تخت، کمد و میز رخ داده و به دلیل مملو بودن کارگاه از سازه‌های چوبی به سرعت گسترش و در حال سرایت به سوله‌های مجاور بود.

این مقام مسئول افزود: به دلیل حساسیت عملیات، همزمان با انجام عملیات تهویه، آتش نشانان از چند جهت و با چند رشته لوله آبدهی پرفشار عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و با تلاش آتش نشانان و اجرای عملیات جدا سازی و خنک کردن توانستند حریق را مهار و خاموش کنند.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز تصریح کرد: پس از باز شدن در کارگاه یک نفر در یکی از اتاق‌های سوله گرفتار شده بود که سریعاً توسط نیروهای عملیاتی به محل ایمن منتقل و تحویل عوامل اورژانس شد.

گفتنی است علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

[ad_2]

لینک منبع

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
میانگین امتیاز 0 (از 0 نظر)
سوال و دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *